Ito no Sei
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -45%
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre ...
Voir le deal
339 €

[Admis]Demande de guilde :)

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Dim 24 Juil - 4:30

Mon nom est Louise Kitsune Smile, je suis âgé de 22 ans, femme de manchester je parle anglais et je suis en train d'apprendre le français. Je tiens à rejoindre la guilde comme mon ami, votre compagnon de guilde * Stein-akasin * m'a beaucoup aidé et a donc Yi Zhi `. La guilde semble vraiment sympathique et c'est pourquoi je tiens à joindre. Mon nom dans le jeu est Kitsuna et je suis un niveau 48 acolyte et sera de devenir prêtre mon niveau d'emplois est de 36, je pense que je vais en faire un prêtre au niveau 50 emplois. Ceci est ma première fois à jouer Ragnarok, je vais vous connecter sur Ragnarok quotidien et j'espère aider des gens comme * Stein-akasin et Yi Zhi `ne

Je suis désolé si la grammaire pour ce qui est mauvais, je ne suis pas couramment le français

cat

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  skyjoke Dim 24 Juil - 6:05

Hummm je vais l'aider a faire un autre présentation, on va dire que c'est une esquisse.

Je pense qu'une seconde présentation avec une meilleure syntaxe serait plus apte a être jugée.

Sur ce on va donc travailler sur une seconde version.

Merci de bien vouloir patienter la version 2.0 xD

Skyou/Stein °°
skyjoke
skyjoke

Messages : 181
Date d'inscription : 16/08/2010
Age : 31
Localisation : A côté du monde de Mickey *-*

Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Dim 24 Juil - 16:30

Au pire elle peut faire la version en anglais. C'est déjà pas mal ce qu'elle a écrit en Français ^^".

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Dim 24 Juil - 17:31

On dirait du google translate °°!

Mais vu que Sky m'a déjà parlé d'elle en bien et que je lui fait confiance, pour moi ce sera +1 =)



Good luck in your coming guild! cheers (google translate c'est pas beau la °°)

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Freyl Dim 24 Juil - 19:26

Franchement comme dit Xue, ça me dérangerais pas du tout qu'elle la fasse en anglais sa présentation *-*.
Freyl
Freyl

Messages : 204
Date d'inscription : 10/07/2011
Age : 27
Localisation : Orléans ! :3

Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Jerg Dim 24 Juil - 21:11

Pour s'être donné la peine de la faire en français et de vouloir rejoindre une guilde dont l'anglais n'est pas la première langue, je trouve cela ambitieux et courageux.

Il n'y a ptete pas grand chose dans sa présentation mais je n'attends que du mieux donc pour moi c'est déjà décidé je mets +1
Jerg
Jerg

Messages : 171
Date d'inscription : 16/05/2010
Age : 36
Localisation : lille

Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 0:33

I did not use google translate actually! I used a dictionary, English to French, that way I can learn the words.

Here is an English Draft.

My name is Louise Kitsune , I am 22 years old, and I live near manchester I speak English and I want to learn French. I would like to join the guild as my friend who is in your guild *Stein-akasin* helped me a lot and so did Yi`Zhi. The guild seems to be really nice and that is the main reason why I want to join.

My name is Kitsuna in the game and I am a level 48 acolyte and will become a priest my job is to level 36. I will become a Priest when I reach job level 50.

This is my first time playing Ragnarok, I log in daily. I hope to get strong and be able to level other people like *Stein-akasin* and Yi`Zhi did for me.

I also have a cat on my head hat Smile))

cat cat

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 1:27

Oh^^ Also I have read through some other applications, you all have a build Smile At the moment I am unsure on what to do, so I read a guide, I currently have 69int and 18vit Smile they will be the stats I am working on. albino

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 1:57

Louise.Kitsune a écrit:Oh^^ Also I have read through some other applications, you all have a build Smile At the moment I am unsure on what to do, so I read a guide, I currently have 69int and 18vit Smile they will be the stats I am working on. albino

Sorry for my badly english. ^^"

In aco/priest, no really build because you will spend your time to Anubis (certainly) if you need help or other ask all in guild =) we are here to answer you ^-^


Ps: you need a minimal vit =~ 70-80 int=~80-90 dex=~70-75 and 20luk it's good for anubis and nameless 2

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 2:05

Thank you for the advice Khartus! I understand you perfectly ok, your English is a lot better than my french Smile

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 2:11

No problem! I'm here for that =3

If you need more help for stats ect ect contact me =) (if need help in game too ^-^)

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 5:17

Jerg a écrit:Pour s'être donné la peine de la faire en français et de vouloir rejoindre une guilde dont l'anglais n'est pas la première langue, je trouve cela ambitieux et courageux.

Il n'y a ptete pas grand chose dans sa présentation mais je n'attends que du mieux donc pour moi c'est déjà décidé je mets +1

I have read your guild application, it was actually a really helpful guide for me Very Happy <3


EEP I keep posting!!! xD, erm I also missed out my hobbies and more stuff about me Smile

I am a very big fan of music, I like Skrillex, Royksopp, Daft Punk, Justice, Delphic, Four Tet, Lykke Li and Kleerup. I do like more than that but the list would become endless!

I also play another online game called League of Legends, my name on there is Windweaver, I am level 30 and have about 700+ wins (on the EU server) I also have an old US account with a similar amount of wins that I know longer go on called Misirlou (after the song and my name :3 )

Umm what else? I like cooking! When I get the chance too any way, it depends if my mum beats me to it or not.

I have a stutter so I really dont like things like team speak or skype because I sound horrible but it is the main reason why I play online games because I get to type to people instead of speaking out loud Smile!




Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 15:54

Louise.Kitsune a écrit:I am a very big fan of music, I like Skrillex, Royksopp, Daft Punk, Justice, Delphic, Four Tet, Lykke Li and Kleerup. I do like more than that but the list would become endless!


Oh yeah Daft! =D

Louise.Kitsune a écrit:
I also play another online game called League of Legends, my name on there is Windweaver, I am level 30 and have about 700+ wins (on the EU server) I also have an old US account with a similar amount of wins that I know longer go on called Misirlou (after the song and my name :3 )

OMG player of LoL! Khartus.... =P

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 17:33

Hi Kitsuna ! It's Yi`Zhi. I am happy to see your postulation and your efforts to write in french =D

+1 for me :3

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Freyl Lun 25 Juil - 17:38

Having spoken with you, ( without making specially in more because it'is you who came to speak with me *-*) and I found you were someone very kind.

For the presentation in French witch was for you a beautiful effort and the fact that you are someone very nice, Ich legt dir einen +1 =D
Freyl
Freyl

Messages : 204
Date d'inscription : 10/07/2011
Age : 27
Localisation : Orléans ! :3

Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 18:41

Hey !

Nice to meet another LoL player, what s your ELO rank with 700 wins ?? Btw I hope you will come in Ito no sei with your newbish character x)

Haha Karthus... you know LoL and you play Hight Priest, shame on you Laughing !

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 21:01

My solo elo is really bad! I have amazingly bad luck! I have around 700 wins and 400 losses ( I am guessing) But my team elo is quite good 1538 last time I checked ^^.

Yeh khartus I love Daft Punk, I find skrillex are a faster and heavier version of them!

Thank you so much for the kind words Freyl, I do tend to talk to much though and a little randomly Razz

Hopefully Yurie, I wont have to make any efforts to write in French eventually Smile

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 21:16

Kobito a écrit:
Haha Karthus... you know LoL and you play Hight Priest, shame on you Laughing !

J'allais pas mettre en pseudo Soraka en même temps xD

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 21:21

LOL, karthus Razz. I normally play Nidalee Smile

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 23:21

Nidalee AP? =D *-* boum head shot!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 23:33

can we can play nidalee AD / tank ? xD

Gogo trynda AP ( saw one time O.O )

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Lun 25 Juil - 23:45

If your going for high elo, ap trynd is a must!!! well, infinity edge, rage blade and phantom ^^ maybe a gunblade if you can afford it or trinity :3

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Sieg Hart Lun 25 Juil - 23:54

stop flood.

for the french part of your signature :

"j ai accidentellement posté 273 fois d affilés,
je sais je spam, il faudra faire avec =p"

^^
Sieg Hart
Sieg Hart
GM en Mousse

Messages : 457
Date d'inscription : 15/05/2010
Age : 36
Localisation : Saint Germain en Laye

https://ito-no-sei.forumactif.com

Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Invité Mar 26 Juil - 1:15

Uumm, why 273 :/

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Sieg Hart Mar 26 Juil - 1:45

Hum... Why not ? xD

Chose yourself °°
Sieg Hart
Sieg Hart
GM en Mousse

Messages : 457
Date d'inscription : 15/05/2010
Age : 36
Localisation : Saint Germain en Laye

https://ito-no-sei.forumactif.com

Revenir en haut Aller en bas

[Admis]Demande de guilde :) Empty Re: [Admis]Demande de guilde :)

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum